Service och support

Här kan du få hjälp med dina frågor och funderingar. Med länkarna nedan kan du öppna ett support, swap24 eller service ärende så återkommer vi till dig inom kort!

Service

Gör en ordentlig backup på din telefon om möjligt, om du inte kan eller vill göra det själv så kan du beställa tjänsten via oss för 450 kr exkl moms. Vid många reparationer rensas telefonens minne och då tappar du all information i den. Om produkten önskas i retur utan åtgärd efter ett kostnadsförslag debiteras en undersökningskostnad på 495 kr exkl moms.

Fjärrhjälp

Vid Swap24 klickar ni på knappen Starta Swap24 och fyller i samtliga uppgifter.

Efter felanmälan skickas en utbytesenhet till användaren. Om felanmälan görs innan kl 12:00 så skickas utbytesenheten ut samma dag.  Alla paket skickas med Postens Företagspaket.

För att lämna in din telefon på service klickar du på knappen Nytt serviceärende. Fyll i samtliga uppgifter i formuläret och skicka sedan telefonen till:

Team8
Hesselmans Torg 5
131 54 Nacka

Klicka på Nytt supportärende för att få vidare instruktione om vad som gäller för just din modell.

För att få fjärrhjälp kontakta helpdesk och ladda samtidigt ned programvaran TeamViewer för den hårdvara du behöver hjälp med nedan.

Rulla till toppen

Team8.se

Stolt platinapartner

Team8 har återigen blivit utnämnda till Platina-partner av Tele2. Dessa partners är specifikt utvalda för att fungera som ambassadörer för Tele2 och kan på ett tydligt och kompetent sätt förmedla värdet av Tele2s produkter och har en tydlig bild av vad varumärket Tele2 står för.

Utmärkelsen innebär att Team8 levererat på och levt upp till den högsta standarden som Tele2 efterfrågar från sina partners gällande teknisk kompetens, samarbete, produktkännedom samt kundvård via support och service.

small_c_popup.png

Anmäl ditt intresse