Nytt serviceärende

Bra att tänka på

Innan du skickar in din produkt för service vänligen tänk på följande:

  • Ta en ordentlig backup på all information på din telefon om möjligt, såsom kontakter, kalender, bilder m.m.
  • Var noga med att göra din felbeskrivning så korrekt och beskrivande som möjligt.
  • Undvik att skicka med lösa tillbehör så som t ex laddar och skyddsskal.
  • Ta ur SIM-kort och ev minneskort.
  • Om produkten önskas i retur utan åtgärd efter ett kostnadsförslag debiteras en undersökningskostnad på 495 kr exkl moms plus 150 kr exkl moms i returfrakt.
  • Till beställarens e-postadress, som du anger vid anmälan, kommer ett bekräftelse-post att skickas.

Vid frågor och problem ber vi dig att kontakta vår kundtjänst på telefon: 08-509 000 00 eller per mail: helpdesk@team8.se. Våra ordinarie öppettider är vardagar kl 09-17.

telenor tdc tele2 telia tre

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna direkt i din mailbox.

Tack! Klicka på länken du fått till din mail för att slutföra din prenumeration.