Nytt serviceärende
Skapa nytt serviceärende
Bra att tänka på
Innan du skickar in din produkt för service vänligen tänk på följande:
- Ta en ordentlig backup på all information på din telefon om möjligt, såsom kontakter, kalender, bilder m.m.
- Var noga med att göra din felbeskrivning så korrekt och beskrivande som möjligt.
- Undvik att skicka med lösa tillbehör så som t ex laddar och skyddsskal.
- Ta ur SIM-kort och ev minneskort.
- Om produkten önskas i retur utan åtgärd efter ett kostnadsförslag debiteras en undersökningskostnad på 495 kr exkl moms plus 150 kr exkl moms i returfrakt.
- Till beställarens e-postadress, som du anger vid anmälan, kommer ett bekräftelse-post att skickas.
OBS! Frakt tillkommer för upphämtning av trasig produkt (i de fall Team8 ombesörjer detta) samt för utkörning efter utförd service.
Vid frågor och problem ber vi dig att kontakta vår kundtjänst på telefon: 08-509 000 00 eller per mail: helpdesk@team8.se. Våra ordinarie öppettider är vardagar kl 09-17.