Nytt serviceärende

Starta ditt serviceärende genom att fylla i formuläret nedan. Glöm inte att läsa informationen i rutan Bra att tänka på!

Nytt serviceärende

Bra att tänka på

Innan du skickar in din produkt för service vänligen tänk på följande:

  • Ta en ordentlig backup på all information på din telefon om möjligt, såsom kontakter, kalender, bilder m.m.
  • Var noga med att göra din felbeskrivning så korrekt och beskrivande som möjligt.
  • Undvik att skicka med lösa tillbehör så som t ex laddar och skyddsskal.
  • Ta ur SIM-kort och ev minneskort.
  • Om produkten önskas i retur utan åtgärd efter ett kostnadsförslag debiteras en undersökningskostnad på 495 kr exkl moms plus 150 kr exkl moms i returfrakt.
  • Till beställarens e-postadress, som du anger vid anmälan, kommer ett bekräftelse-post att skickas.

OBS! Frakt tillkommer för upphämtning av trasig produkt (i de fall Team8 ombesörjer detta) samt för utkörning efter utförd service.

Vid frågor och problem ber vi dig att kontakta vår kundtjänst på telefon: 08-509 000 00 eller per mail: helpdesk@team8.se. Våra ordinarie öppettider är vardagar kl 09-17.

Rulla till toppen

Team8.se


Warning: Undefined array key "background_color" in /home/teamse/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/conditions.php on line 87

Warning: Undefined array key "background_color" in /home/teamse/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/conditions.php on line 87

Stolt platinapartner

Team8 har återigen blivit utnämnda till Platina-partner av Tele2. Dessa partners är specifikt utvalda för att fungera som ambassadörer för Tele2 och kan på ett tydligt och kompetent sätt förmedla värdet av Tele2s produkter och har en tydlig bild av vad varumärket Tele2 står för.

Utmärkelsen innebär att Team8 levererat på och levt upp till den högsta standarden som Tele2 efterfrågar från sina partners gällande teknisk kompetens, samarbete, produktkännedom samt kundvård via support och service.

small_c_popup.png

Anmäl ditt intresse

*” anger obligatoriska fält