Bra kundrelationer är en viktig del i ett långvarigt samarbete och sedan 5 år tillbaka är Andreas Waldestrand, Franschiestagare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Knivsta, kund hos Team8. Under åren har Team8 levererat skrivarlösningar, digital skyltning och nu också växellösningen M8Com med mäklarintegrationen.
Just mäklarintegrationen är något som Andreas verkligen uppskattar.
“Att direkt kunna se om det är en kund med en affärsmöjlighet som ringer skapar ett stort mervärde för mig som mäklare. Jag uppskattar själv när man känner sig ihågkommen och mottagaren av samtalet snabbt vet i vilket sammanhang man ringer så jag ser verkligen hur det här förbättrar kontakten med mina kunder” berättar han.
M8Com, som är betydligt mer än en vanlig växellösning, får ytterligare en dimension med mäklarintegrationen och det är något Team8 lagt både arbete och tankekraft på att få till. Genom att presentera viktiga kunddata direkt vid uppringningen får mottagaren av samtalet insikt i vilken typ av kund som ringer och med ett enkelt knapptryck kommer man direkt in på kundkortet och kan se vilket objekt kunden är intresserad av och alla annan information som kan vara viktig att ha.
“Vi vet hur många samtal en mäklare bollar med varje dag så att kunna erbjuda den här tjänsten för att underlätta deras arbetsdag är något vi både är stolta och glada över” säger Benny Fjällner, VD på Team8. “Vi undersöker fler möjligheter med integrationer mellan olika system och ser fram emot att presentera fler tjänster som underlättar för våra kunder” fortsätter han.
I dagsläget finns mäklarintegrationen till Vitec, Quedro och KVS men kopplingar till fler affärssystem som exempelvis Fasad och FasIT ligger i planeringen.