Få en överblick
Med en tydlig dashboard får du en överblick över att som sker i företagets olika svarsgrupper. Ni ser bland annat hur många som är inloggade, hur många som är i kö och hur många missade samtal företaget har.
Du får också tillgång till den senaste statistiken som uppdateras i realtid och statistik hur respektive svarsgrupp har presterat den senaste tiden.
Lätt, lättare, lättast
Skapa nya svarsgrupper, ändra öppettider eller spela in ett nytt ljudmeddelande med tjänsten text-to-speech allt direkt i växeln, super enkelt.
Full funktion, oavsett plats!
Oavsett om du vill använda din mobil, dator, surfplatta eller valfri webbläsare fungerar växeln lika bra, precis som det ska vara.
Operatörsoberoende
Vi är inte bundna till en speciell operatör utan anpassar oss efter er. Idag kan du använda växeln med Telia, Tele2, Telenor och Tre.
Växel med extra allt
M8Com innehåller allt du behöver för att styra samtalen som kommer in till företaget. med en mängd smarta tjänster täcker vi allt från hänvisningar till nummerval.
Med tydlig statistik kan ni se hur samtalen fördelas i de olika svarsgrupperna och planera bemanningen därefter.
I självservicen, som alltid ingår i ert abonnemang, sköter ni enkelt inställningar, håller koll på era abonnemang och hanterar användare. Tillsammans med vår snabba support, håller det nere era ledtider och förenklar för dig som kund.
Med Conversation Intelligence behöver du aldrig mer glömma viktiga detaljer från ett samtal. Vi spelar in, transkriberar och summerar alla era samtal så att du enkelt kan söka fram informationen!
Välj vilket nummer som ska visas utåt när du och dina kollegor ringer.
Hänvisningar är ett enkelt sätt att slippa störande telefoner under möten och telefonkonferenser.
Missa aldrig ett samtal, använd vidarekoppling för att garantera svar.
Ha full koll på kollegorna och deras linjestatus oavsett om de är i ett samtal, videosamtal, telefon-, eller videkonferens.
Det finns helt enkelt en smidig lösning för både stora bolag med hög belastning och mindre verksamheter som vill hantera inkommande samtal på ett professionellt, personligt vis.
Få en visuell överblick av dina meddelanden och välj själv vilka meddelanden du vill lyssna på, spara eller radera – och i vilken ordning.
Schemalägg era öppettider direkt via mobilen eller i datorn, så öppnar och stänger växeln automatiskt.
Integrationer
M8Com går att integrera med de flesta CRM system för att exempelvis få upp kundkortet direkt på skärmen när någon ringer. Du får också utökad samtalsstatistik direkt kopplad till dina kunder.
Det går även att koppla växeln till din kalender för att synka din växelstatus med dina möten.