Nytt serviceärende

Starta ditt serviceärende genom att fylla i formuläret nedan. Glöm inte att läsa informationen i rutan Bra att tänka på!

Nytt serviceärende

Bra att tänka på

Innan du skickar in din produkt för service vänligen tänk på följande:

  • Ta en ordentlig backup på all information på din telefon om möjligt, såsom kontakter, kalender, bilder m.m.
  • Var noga med att göra din felbeskrivning så korrekt och beskrivande som möjligt.
  • Undvik att skicka med lösa tillbehör så som t ex laddar och skyddsskal.
  • Ta ur SIM-kort och ev minneskort.
  • Om produkten önskas i retur utan åtgärd efter ett kostnadsförslag debiteras en undersökningskostnad på 495 kr exkl moms plus 150 kr exkl moms i returfrakt.
  • Till beställarens e-postadress, som du anger vid anmälan, kommer ett bekräftelse-post att skickas.

OBS! Frakt tillkommer för upphämtning av trasig produkt (i de fall Team8 ombesörjer detta) samt för utkörning efter utförd service.

Vid frågor och problem ber vi dig att kontakta vår kundtjänst på telefon: 08-509 000 00 eller per mail: helpdesk@team8.se. Våra ordinarie öppettider är vardagar kl 09-17.

Rulla till toppen

Team8.se

Kontakt

Stolt Premium Partner

Vi är stolta över att Team8 har blivit utsedda till Premium Partner hos Tele2. I samband med Tele2:s nya partnersatsning har listan på samarbetspartners minskat, men Team8 är fortsatt en av de utvalda. För våra kunder innebär det ett ännu närmare samarbete med Tele2 – med starkare stöd, bättre samverkan och ökad affärsnytta.

small_c_popup.png

Anmäl ditt intresse