Vitec

Med små tekniska lösningar i vardagen skapas en större kundupplevelse och gör kontakten med kunderna mer personlig

  • Nöjdare kunder som känner sig ihågkomna
  • Frigjord tid med ett enklare arbetssätt
  • Hantera flera objekt och spekulanter samtidigt

Mäklarintegration

Integration mellan växel och Vitec

Skanna till Vitec

Underlätta dokumenthanteringen

Business Connect

Koppla ihop olika appar med Vitec

Team8 integrerar din växel i Vitec Express

Mäklarintegration mot Vitec

Som fastighetsmäklare träffar du oerhört många människor och det är svårt att hålla reda på allt och alla. Samtidigt kräver kunden uppmärksamhet och gör bara affärer med den mäklare “som kom ihåg mig, som fick mig att känna mig viktig och värdefull”. Med teknikens hjälp är det lättare att vinna kundens hjärta – redan vid första samtalet.

Se alltid vem som ringer

Tjänsten är en integration mot M8 Com växel och innebär kortfattat att du får en notis vid inkommande samtal i mobil och softphone. I notisen ser du namn, kundtyp och vilket kontor personen har ringt in till.

Så fungerar det

Klickar du på notisen så öppnas växelappen med mer info där du bl a ser vilket objekt personen är spekulant på samt vilka möten kunden har haft eller ska med oss. Du kan även klicka dig vidare i appen så du kommer in direkt på kundkortet i Vitec Express.

Missa inget med anteckningar

Skapa och visa anteckningar direkt i växelappen under ett pågående samtal och missa ingen viktig information. Eftersom anteckningen är kopplad till kundkortet finns det där när personen ringer nästa gång. En viktigt och mycket uppskattad funktion.

Premium
Pris 36 mån /kontor/mån995 kr
Pris löpande avtal/kontor/mån plus 1499 kr i startavgift1495 kr
Notis i mobil
Notis i Softphone
Skapa/visa anteckningar
Direktlänkt till Vitec
Underlätta dokumenthanteringen

Skanna till Vitec

Skanna dina påskrivna kunddokument rakt in i Vitec. Snabbt, säkert och GDPR-godkänt.

Dokumenten sparas på rätt objekt och namnges utefter vilken typ av dokument det är (köpeavtal, budlista etc.) vilket minimerar din administrativa tid och gör det lätt för dig att hitta det du söker efter.

Spela videoklipp
Premium
Pris 36 mån /kontor/mån995 kr
Pris löpande avtal/kontor/mån plus 1499 kr i startavgift1495 kr
QR koder på dokument
Skannar in dokument till en epostadress
Uppstartshjälp (konfiguration av skanner) i
Konfiguration av snabbknappar och rätt inställning av skannerupplösning
Buntskanning i
Möjlighet att skanna flera avtal och olika typer av dokument i en och samma skanning
Felskanningslogg i
En kontorsunik webbsida som visar en logg på felskanningar
Notiser vid lyckad/misslyckad skanning i
Mailnotiser till valbara mailadresser för lyckade och/eller misslyckade skanningar
Support i
Support på tjänsten oavsett om det rör skrivare, skanner, mjukvaror, Vitec eller QR koder
OCR tolkning/sökbara pdf filer i
Gör pdf filerna sökbara istället för att de blir en bild där man inte kan söka efter specifika ord
Sharepoint integration i
Möjlighet att arkiviera avtalen och övriga dokument även i Sharepoint
Tredjepartsintegration (ex elavtal etc) i
Möjlighet att skanna exempelvis elavtal vidare till samarbetspartner för vidare hantering hos dem
Fördelen med tjänsten är att vi alla kommer att spara mycket tid på administration i vårt dagliga arbete. Vi får helt enkelt mer tid över till kunderna och våra affärer!
Roger Ronland
IT-chef på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling.
Läs mer om hur Länsförsäkringar Fastighetsförmedling nyttjar våra smarta Mäklartjanster.
Jobba mer effektivt med mobilen

Business Connect

Ta en bild på uppdragsavtalet och ladda direkt upp i Vitec eller varför inte bilder på objektet eller dina anteckningar. Med enkla knapptryckningar så har du allt material i Vitec efter några sekunder.

Majoriteten av de appar du har i telefonen kan dela en fil med Business Connect Mobilappen och ladda upp till ditt objekt i Vitec.

Pris/anv/mån 0 mån avtalstid

Business Connect Vitec49 kr
Spela videoklipp

Kostnadfri behovsanalys

Är du ansvarig för en kedja och vill diskutera ett förslag för samtliga kontor och medarbetare?

Vi har lång erfarenhet av att arbeta med stora kedjor med många enheter och vet vilka utmaningar som finns när det kommer till IT, Telefoni och dokumenthantering.

Boka en tid när det passar dig så går vi gemensamt via Teams igenom de tjänster som är aktuella för dig. 

Rulla till toppen

Team8.se

Stolt platinapartner

Team8 har återigen blivit utnämnda till Platina-partner av Tele2. Dessa partners är specifikt utvalda för att fungera som ambassadörer för Tele2 och kan på ett tydligt och kompetent sätt förmedla värdet av Tele2s produkter och har en tydlig bild av vad varumärket Tele2 står för.

Utmärkelsen innebär att Team8 levererat på och levt upp till den högsta standarden som Tele2 efterfrågar från sina partners gällande teknisk kompetens, samarbete, produktkännedom samt kundvård via support och service.

small_c_popup.png

Anmäl ditt intresse