Mäklarintegration
Integration mellan växel och Vitec
Skanna till Vitec
Underlätta dokumenthanteringen
Business Connect
Koppla ihop olika appar med Vitec
Mäklarintegration mot Vitec
Som fastighetsmäklare träffar du oerhört många människor och det är svårt att hålla reda på allt och alla. Samtidigt kräver kunden uppmärksamhet och gör bara affärer med den mäklare “som kom ihåg mig, som fick mig att känna mig viktig och värdefull”. Med teknikens hjälp är det lättare att vinna kundens hjärta – redan vid första samtalet.
Se alltid vem som ringer
Tjänsten är en integration mot M8 Com växel och innebär kortfattat att du får en notis vid inkommande samtal i mobil och softphone. I notisen ser du namn, kundtyp och vilket kontor personen har ringt in till.
Så fungerar det
Klickar du på notisen så öppnas växelappen med mer info där du bl a ser vilket objekt personen är spekulant på samt vilka möten kunden har haft eller ska med oss. Du kan även klicka dig vidare i appen så du kommer in direkt på kundkortet i Vitec Express.
Missa inget med anteckningar
Skapa och visa anteckningar direkt i växelappen under ett pågående samtal och missa ingen viktig information. Eftersom anteckningen är kopplad till kundkortet finns det där när personen ringer nästa gång. En viktigt och mycket uppskattad funktion.
Premium | |
---|---|
Pris 36 mån /kontor/mån | 995 kr |
Pris löpande avtal/kontor/mån plus 1499 kr i startavgift | 1495 kr |
Notis i mobil | ✓ |
Notis i Softphone | ✓ |
Skapa/visa anteckningar | ✓ |
Direktlänkt till Vitec | ✓ |
Den här tjänsten är ett bra exempel på en liten vardagsförbättring som gör stor skillnad.
Vi jobbar gärna med partners som, likt Team8, vill förenkla vardagen för våra kunder.
De kontor som redan har valt denna lösning är väldigt nöjda och det är fantastiskt att se hur en relativt liten teknisk lösning kan skapa ett så stort värde och professionalisera kundbemötandet ännu mer.
Skanna till Vitec
Skanna dina påskrivna kunddokument rakt in i Vitec. Snabbt, säkert och GDPR-godkänt.
Dokumenten sparas på rätt objekt och namnges utefter vilken typ av dokument det är (köpeavtal, budlista etc.) vilket minimerar din administrativa tid och gör det lätt för dig att hitta det du söker efter.
Premium | |
---|---|
Pris 36 mån /kontor/mån | 995 kr |
Pris löpande avtal/kontor/mån plus 1499 kr i startavgift | 1495 kr |
QR koder på dokument | ✓ |
Skannar in dokument till en epostadress | ✓ |
Uppstartshjälp (konfiguration av skanner) i
Konfiguration av snabbknappar och rätt inställning av skannerupplösning
| ✓ |
Buntskanning i
Möjlighet att skanna flera avtal och olika typer av dokument i en och samma skanning
| ✓ |
Felskanningslogg i
En kontorsunik webbsida som visar en logg på felskanningar
| ✓ |
Notiser vid lyckad/misslyckad skanning i
Mailnotiser till valbara mailadresser för lyckade och/eller misslyckade skanningar
| ✓ |
Support i
Support på tjänsten oavsett om det rör skrivare, skanner, mjukvaror, Vitec eller QR koder
| ✓ |
OCR tolkning/sökbara pdf filer i
Gör pdf filerna sökbara istället för att de blir en bild där man inte kan söka efter specifika ord
| ✓ |
Sharepoint integration i
Möjlighet att arkiviera avtalen och övriga dokument även i Sharepoint
| ✓ |
Tredjepartsintegration (ex elavtal etc) i
Möjlighet att skanna exempelvis elavtal vidare till samarbetspartner för vidare hantering hos dem
| ✓ |
Business Connect
Ta en bild på uppdragsavtalet och ladda direkt upp i Vitec eller varför inte bilder på objektet eller dina anteckningar. Med enkla knapptryckningar så har du allt material i Vitec efter några sekunder.
Majoriteten av de appar du har i telefonen kan dela en fil med Business Connect Mobilappen och ladda upp till ditt objekt i Vitec.
Pris/anv/mån 0 mån avtalstid
Business Connect Vitec | 49 kr |
Kostnadfri behovsanalys
Är du ansvarig för en kedja och vill diskutera ett förslag för samtliga kontor och medarbetare?
Vi har lång erfarenhet av att arbeta med stora kedjor med många enheter och vet vilka utmaningar som finns när det kommer till IT, Telefoni och dokumenthantering.
Boka en tid när det passar dig så går vi gemensamt via Teams igenom de tjänster som är aktuella för dig.