M8Com mäklarintegration
Som fastighetsmäklare träffar du oerhört många människor och det är svårt att hålla reda på allt och alla. Samtidigt kräver kunden uppmärksamhet och gör bara affärer med den mäklare “som kom ihåg mig, som fick mig att känna mig viktig och värdefull”. Med teknikens hjälp är det lättare att vinna kundens hjärta – redan vid första samtalet.
Tjänsten innebär kortfattat att kundkortet i KVS öppnas upp på skärmen vid inkommande samtal. På kundkortet finns all information om kunden serverat på ett smörgåsbord; vilka visningar han gått på, eventuella bud, anteckningar, nuvarande boende, när ni senast hade kontakt och vad som sades då och så vidare.
Pris
Stora kontor 1000 kr/mån/kontor
Mindre kontor 500 kr/mån/kontor
De kontor som redan har valt denna lösning är väldigt nöjda och det är fantastiskt att se hur en relativt liten teknisk lösning kan skapa ett så stort värde och professionalisera kundbemötandet ännu mer.
Kostnadfri behovsanalys
Är du ansvarig för en kedja och vill diskutera ett förslag för samtliga kontor och medarbetare?
Vi har lång erfarenhet av att arbeta med stora kedjor med många enheter och vet vilka utmaningar som finns när det kommer till IT, Telefoni och dokumenthantering.
Boka en tid när det passar dig så går vi gemensamt via Teams igenom de tjänster som är aktuella för dig.