Små tekniska lösningar i vardagen

ger en större kundupplevelse

  • Vill du har nöjdare kunder som känner sig ihågkomna?
  • Vill du frigöra mer tid för dina mäklare?
  • Vill du kunna hantera flera objekt och spekulanter samtidigt på ett enklare sätt?

Skanna till Mspecs

Underlätta dokumenthanteringen

Skanna dina påskrivna kunddokument rakt in i Mspecs. Snabbt, säkert och GDPR-godkänt.

Dokumenten sparas på rätt objekt och namnges utefter vilken typ av dokument det är (köpeavtal, budlista etc.) vilket minimerar din administrativa tid och gör det lätt för dig att hitta det du söker efter.

Filmen nedan visar Premiumversionen av Skanna till Mspecs.

Spela videoklipp

Pris/kontor/månad vid löpande beställning och 36 månaders bindningstid

Skanningsflöde, kopiator – Mspecs – Sharepoint 499 kr
Engångskostnad 0 kr

Pris/kontor/månad vid löpande beställning – obundet

Skanningsflöde, kopiator – Mspecs – Sharepoint599 kr
Engångskostnad1499 kr

 LightPremium
Pris 36 mån0 kr/kontor/mån499 kr/kontor/mån
Pris löpande avtal plus 1499 kr i startavgift0 kr/kontor/mån599 kr/kontor/mån
QR koder på dokument  
Skannar in dokument till en epostadress  
Uppstartshjälp (konfiguration av skanner)  
Konfiguration av snabbknappar och rätt inställning av skannerupplösning
 
Buntskanning  
Möjlighet att skanna flera avtal och olika typer av dokument i en och samma skanning
 
Felskanningslogg  
En kontorsunik webbsida som visar en logg på felskanningar
 
Notiser vid lyckad/misslyckad skanning  
Mailnotiser till valbara mailadresser för lyckade och/eller misslyckade skanningar
 
Support  
Support på tjänsten oavset om det rör skrivare, skanner, mjukvaraor, Mspecs eller QR koder
 
OCR tolkning/sökbara pdf filer  
Gör pdf filerna sökbara isätllet för att de blir en bild där man inte kan söka efter specifika ord
 
Sharepoint integration  
Möjlighet att arkiviera avtalen och övriga dokument även i Sharepoint
 
Tredjepartsintegration (ex elavtal etc)  
Möjlighet att skanna exempelvis elavtal vidare till samarbetspartner för vidare hantering hos dem
 

Vitec PopUp

Team8 integrerar din växel i Vitec Express

Som fastighetsmäklare träffar du oerhört många människor och det är svårt att hålla reda på allt och alla. Samtidigt kräver kunden uppmärksamhet och gör bara affärer med den mäklare “som kom ihåg mig, som fick mig att känna mig viktig och värdefull”. Med teknikens hjälp är det lättare att vinna kundens hjärta – redan vid första samtalet.

Tjänsten innebär kortfattat att kundkortet i Vitec Express öppnas upp på skärmen vid inkommande samtal. På kundkortet finns all information om kunden serverat på ett smörgåsbord; vilka visningar han gått på, eventuella bud, anteckningar, nuvarande boende, när ni senast hade kontakt och vad som sades då och så vidare.

Spela videoklipp

Priser

1-9 användare

Ordinarie pris: 1000 kr/kontor/mån

10-19 användare

Ordinarie pris: 2000 kr/kontor/mån

20 eller fler användare

Ordinarie pris: 3000 kr/kontor/mån

Business Connect

Jobba mer effektivt med mobilen

Ta en bild på uppdragsavtalet och ladda direkt upp i Vitec eller varför inte bilder på objektet eller dina anteckningar. Med enkla knapptryckningar så har du allt material i Vitec efter några sekunder.

Majoriteten av de appar du har i telefonen kan dela en fil med Business Connect Mobilappen och ladda upp till ditt objekt i Vitec.

Pris/anv/mån 0 mån avtalstid

Business Connect Vitec49 kr
Spela videoklipp

Pris/kontor/månad vid löpande beställning och 36 månaders bindningstid

Skanningsflöde, kopiator – Vitec – Sharepoint349 kr
Engångskostnad0 kr

Pris/kontor/månad vid löpande beställning utan bindningstid

Skanningsflöde, kopiator – Vitec – Sharepoint399 kr
Engångskostnad1995 kr

Låter det intressant?

Är du ansvarig för en kedja och vill diskutera ett förslag för samtliga kontor och medarbetare? Kontakta Benny via benny.fjallner@team8.se eller 0707-700 100.

Boka en tid för genomgång

Via ett Teams-möte går vi igenom de tjänster som är aktuella för dig. Boka tid genom att klicka på knappen nedan.

Bli kontaktad via mail

Fyll i formuläret så återkommer vi med mer information.
Scroll to Top

Stolt platinapartner

Team8 har blivit utnämnda till Platina-partner av Tele2. En partnernivå som endast 6 av 215 partners når upp till. Dessa partners är specifikt utvalda för att fungera som ambassadörer för Tele2 och kan på ett tydligt och kompetent sätt förmedla värdet av Tele2s produkter, dessutom uppvisar de en hög teknisk kompetens och servicenivå.

Utmärkelsen innebär att Team8 levererat på och levt upp till den högsta standarden som Tele2 efterfrågar från sina partners gällande teknisk kompetens, samarbete, produktkännedom samt kundvård via support och service.

Tele2 har idag totalt 215 partners och av dessa är det enbart 6 stycken som möter kriterierna för att bli Platina-partner. Dessa partners är specifikt utvalda för att fungera som ambassadörer för Tele2 och kan på ett tydligt, effektivt och kompetent sätt förmedla värdet av Tele2s produkter och har en tydlig bild av vad varumärket Tele2 står för.

small_c_popup.png

Anmäl ditt intresse