Drivs du av nya utmaningar och problemlösning? Vill du hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att leverera rätt telekom och IT-lösning?
I så fall är du välkommen till Team8, ett företag präglat av affärsutveckling och entreprenörskap.
Arbetsuppgifter
- Hantera kundtjänstärenden via mail, ärendehantering (Zendesk) och telefon
- Abonnemangshantering (öppna, stänga, ändra i operatörsportalerna)
- Teknisk kundsupport
- Viss driftsättning av telefoniväxlar
Krav
- Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Minst 1 års erfarenhet av telefonisupport
Vi erbjuder rätt person
- En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
- Att bli en del av vårt varumärke – Team8
- En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla/Nacka
- Att få arbeta tillsammans med professionella kollegor, partners, tillverkare, operatörer och branscher
- Ett arbete hos en arbetsgivare där vi utvecklas framåt och tar hand om varandra.
Arbetstid är vardagar kl 08-17, lön enl. överenskommelse.
Ansökan
Vid frågor om denna tjänst är du välkommen att kontakta Patrik Fernberg på 070-86 11 700.
Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha så snart som möjligt till rekrytering@team8.se. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt kandidat har hittats.