Kundserviceagenter med inriktning mot IT och telefoni

Vi befinner sig just nu i en expansiv utvecklingsfas och här får du möjlighet att långsiktigt utvecklas i ett bolag som satsar på sina medarbetare. Till kundservice-teamet söker vi nu två personer med ett stort IT-intresse och som tycker om att ge förstklassig service. Välkommen med din ansökan eftersom starten är omgående!

Om oss

Vi erbjuder telefoni- och IT lösningar, tjänster och tillbehör till företag i Norden. Vi hjälper våra kunder att utifrån just deras unika behov finna rätt produkt eller tjänst som gör att telefoni och IT fungerar effektivt och obehindrat. Här har du en fantastisk möjlighet till personlig utveckling och chansen att få arbeta med andra framgångsrika supporttekniker i ett marknadsledande bolag där vi också prioriterar att ha kul på jobbet. Vårt mål är att senast 2026 bli 25 medarbetare och omsätta ca 100 miljoner genom att leverera kundunika och flexibla lösningar inom telefoni, print och IT till franchiseorganisationer som värdesätter enkelhet, en personlig kontakt och en firstclass support.

Våra kärnvärden och det vi identifierar oss som på Team 8 är:

  • Motiverade
  • Anpassningsbara
  • Teamplayers
  • Engagerade
  • Stolta

Du erbjuds

  • Ett arbetsklimat som präglas av laganda, hos en arbetsgivare där vi utvecklas tillsammans och tar hand om varandra. 
  • En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
  • En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla/Nacka
  • Att vara en del i ett viktigt team av kompetenta medarbetare i vår strävan att bygga en firstclass kundservice mot några Sveriges ledande franchisekedjor

Arbetsuppgifter

I rollen som Kundserviceagent arbetar du vardagar 8-17 och teamets huvudsakliga uppgift är att hantera leveranser och ärenden enligt kundernas SLA:er. Du kommer exempelvis att:

  • Hantera kundtjänstärenden via mail, ärendehantering (Zendesk) och telefon
  • Ge information och vägledning kring produkter och tjänster.
  • Hjälpa kunder med orderläggning
  • Hantera pågående abonnemang (öppna, stänga, ändra i operatörsportalerna)
  • Hjälpa till vid övrig teknisk kundsupport

Vi söker dig som

Har ett stort intresse för teknisk problemlösning, som är serviceinriktad och identifierar sig med våra värdegrundsord. Vidare har du:

  • Minst 1 års erfarenhet inom kundservice med inriktning IT eller Telefoni
  • Goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift

Ansökan 

Vid frågor om denna tjänst är du välkommen att kontakta Benny Fjällner på 08-509 000 02. 

Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha så snart som möjligt till  rekrytering@team8.se. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt kandidat har hittats. 

Dela

Account manager

Är du en driven och motiverad person som är nyfiken, älskar försäljning och har lätt för att bygga

Tele2 Platina partner

Team8 har för tredje året i rad blivit utnämnda till Platina-partner av Tele2. Dessa partners är specifikt utvalda

Rulla till toppen

Team8.se

Stolt platinapartner

Team8 har återigen blivit utnämnda till Platina-partner av Tele2. Dessa partners är specifikt utvalda för att fungera som ambassadörer för Tele2 och kan på ett tydligt och kompetent sätt förmedla värdet av Tele2s produkter och har en tydlig bild av vad varumärket Tele2 står för.

Utmärkelsen innebär att Team8 levererat på och levt upp till den högsta standarden som Tele2 efterfrågar från sina partners gällande teknisk kompetens, samarbete, produktkännedom samt kundvård via support och service.

small_c_popup.png

Anmäl ditt intresse