Utbildning

Utbildning ger er maximal nytta av er kommunikationslösning. När tekniken utvecklas snabbt kan det vara svårt att hänga med i svängarna. Det blir allt knepigare att få grepp om alla nya telefonitjänster och vad man ska ha dem till. För att ni snabbt ska kunna ta del av den nya tekniken och dess möjligheter till effektivisering och ökad lönsamhet erbjuder Team8 unika, anpassade och lärarledda utbildningar för användare, administratörer och telefonister.

Vi har lång erfarenhet av att hålla utbildningar och kompetens inom en rad produktområden. Vi skräddarsyr utbildningen efter era behov och erbjuder flexibla lösningar där ni själva kan välja hur mycket ni vill påverka upplägget.

Därför ska ni välja Team8 Utbildning:

  • Dina medarbetare blir mer effektiva och serviceinriktade
    • Vi visar hur ni på bästa sätt kan utnyttja telefonen för att öka er effektivitet och service, för att spara tid och därmed pengar. Varje användare får bland annat lära sig att admi- nistrera tjänster via Internet och hitta viktig information om sitt abonnemang.
  • Ni får medarbetarna att ta större ansvar
    • Under utbildningen får alla lära sig vilka tjänster och funktioner som finns och hur de fungerar. Och framför allt – varför man bör använda dem. Genom ökad förståelse får vi varje individ att ta ett större ansvar.
  • Ni får ut det bästa av er kommunikationslösning
    • Våra utbildare hjälper er att komma igång och ser till att ni får ut det bästa av lösningen redan från början. Vi erbjuder till exempel specialanpassad utbildning samt stöd och råd för de tjänster som kräver en administratör.
  • Ni får mer kompetenta växeltelefonister
    • Vi skräddarsyr utbildningen av telefonisterna för att den ska passa just er lösning. Telefonisterna får värdefulla tips och idéer som gör att de fortare lär sig alla funktioner och hur de används på bästa sätt.
  • Ni får hjälp i samband med driftstart
    • Vi finns tillgängliga för att stötta och hjälpa användarna när en ny tjänst eller en helt ny telefonilösning tas i bruk. Som ett alternativ till användarutbildning kan vi finnas till- hands till exempel en eftermiddag för att svara på personalens frågor.
  • Ni får möjlighet att fräscha upp kunskaperna
    • Efter avslutad utbildning får ni med er utbildningsmaterial, miniguider och annan viktig information som gör att personalen kan söka information vid ett senare tillfälle. Vi erbjuder även uppföljningskurser om ni till exempel byter personal.


Mervärden ni får när ni använder Team8 Utbildning

•  Kompetens att utnyttja er lösning på mest kostnadseffektiva sätt
•  Tillgång till spetskompetens på flera tjänster
•  Skräddarsydda utbildningar anpassade för era behov
•  En resurs som ger tips och råd hela vägen från driftstart tills ni har kommit igång
•  En väl anpassad kombination av teori och praktisk övning
•  Utbildning i tjänster för både mobil och fast telefoni

telenor tdc tele2 telia tre

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna direkt i din mailbox.

Tack! Klicka på länken du fått till din mail för att slutföra anmälan!

VI HAR NY ADRESS!