Support Telekom

Support Telekom

Med ett supportavtal är du en prioriterad kund hos oss och därmed garanterad en viss svarstid när du behöver hjälp med dina telekomfrågor. Supportärenden anmäler du till Team8 enligt rutiner som finns beskrivna i avtalet för tjänsten. Du kan också registrera dina ärenden själv via Team8 Företagsportalen. Ärendets art avgör om det kan lösas via telefon, via mobil fjärråtkomst alternativt av en supporttekniker på plats.

Välj mellan Premium eller Basic.

Premium

  • Växelsupport
  • Ärendet påbörjas inom 3 timmar
  • Access till VIP support
  • Användarsupport via Team8s Helpdesk
  • Egen dedikerad Företagsrådgivare
  • Lånemobiler
  • Prioriterad service
  • Förkonfigurerade enheter
  • Webbshop
  • Avtalsbevakning av era telefoniavtal

Basic

  • Ärendet påbörjas inom 8 timmar
  • Lånemobiler
  • Webbshop
  • Kundtjänst

Månadspremien är baserad på antal mobilanvändare.
För ytterligare information och pris kontakta Team8 på telefon 08-­509 000 00 eller via info@team8.se.

Ovan svarstider gäller kontorstid ordinarie arbetsdagar kl 09-17

telenor tdc tele2 telia tre

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna direkt i din mailbox.

Tack! Klicka på länken du fått till din mail för att slutföra anmälan!

VI HAR NY ADRESS!