Support IT

Support IT

Med ett supportavtal är du en prioriterad kund hos oss och därmed garanterad en viss svarstid när du behöver hjälp med din IT miljö. Som avtalskund får du ett reducerat timpris, månadsfakturering och en dedikerad IT-konsult.

Supportärenden anmäler du till Team8 enligt rutiner som finns beskrivna i avtalet för tjänsten. Du kan också registrera dina ärenden själv via Team8 Företagsportalen. Ärendets art avgör om det kan lösas via telefon, via fjärråtkomst alternativt av en IT-konsult på plats.

Välj mellan Premium eller Basic.

Premium

  • Ärendet påbörjas inom 4 timmar

Basic

  • Ärendet påbörjas inom 24 timmar

Månadspremien är baserad på antal servrar och klienter som ska omfattas av supportavtalet. För ytterligare information och pris kontakta Team8 på telefon 08-­509 000 00 eller via info@team8.se.

Ovan svarstider gäller kontorstid ordinarie arbetsdagar kl 09­ – 17.

telenor tdc tele2 telia tre

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna direkt i din mailbox.

Tack! Klicka på länken du fått till din mail för att slutföra anmälan!

VI HAR NY ADRESS!