Drivs du av nya utmaningar och problemlösning? Vill du hjälpa våra svenska företag att bli mer konkurrenskraftiga genom att leverera rätt telekom och IT-lösning till dem? Välkommen till Team8, ett företag präglat av utveckling och entreprenörskap. Till skillnad från många kollegor i branschen har vi alltid fokuserat på att hålla marknadens högsta möjliga kundservice och support, vilket har varit en av huvudingredienserna till vår framgång. Vi är lilla David som fightas mot stora Goliat, vilket vi lyckas bra med!

Team8 söker en serviceinriktad ung medarbetare med stor personlig mognad till vår kundtjänst. Vi letar efter dig som värdesätter långsiktiga relationer och ser en utmaning i att ge bästa tänkbara service och leverera mervärde till kunden. Som person bör du vara noggrann och strukturerad och ha lätt för att knyta personliga kontakter. Arbetet är självständigt, men du samarbetar med övriga trevliga kollegor i vårt team.

Vi erbjuder rätt person:

  • En vardag kantad av glädje, tävlingar, priser och topplistor, kund- och partnerevents, resor etc.
  • Att bli en del av en fantastisk kultur på vårt huvudkontor, med nära kontakt till hela organisationen och de senaste nyheterna.
  • Arbete i ett sammansvetsat team med målmedvetna och professionella kollegor.
  • Flera starka varumärken att representera, liksom lösningarna du har att erbjuda.
  • En trygg arbetsgivare som tar väl hand om sin personal, med mål om att bli branschens bästa arbetsplats.

För att lyckas krävs att du:

  • Har en stark vilja att utvecklas, och mod att utmana dig själv.
  • Vill sälja på ett kvalitativt och långsiktigt sätt, har hög arbetsmoral och känsla för rätt och fel.
  • Anser att de bästa människorna lyssnar mer än de pratar, kan sammanfatta kundbehov och rekommendera en passande lösning.
  • Är viljestark, uthållig och resultatfokuserad gällande dina mål.
  • Är positiv och sprider glädje omkring dig.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Svara på samtal och ta hand om orderläggning
  • Hantera kundtjänstärenden via mail, butik och telefon
  • Hantera serviceärenden på trasiga produkter, ha kontakt med serviceverkstäderna och slutkunderna

Arbetstiderna är vardagar kl 08-17. Lönen är 22 000 kr/månad i bruttolön inkl semesterersättning.

Viktigast av allt är att du har rätt inställning och driv att lära dig och utvecklas. Våra intagningskrav är hårda, men för dig med rätt värderingar och grundegenskaper kan det här bli början på det roligaste arbete du någonsin haft! Sök redan idag då antalet platser är begränsade till en för tillfället.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Kim Malavé 08-509 000 00. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum vilket är den 30 september 2016. Du ansöker om tjänsten enkelt genom att maila in ditt CV till rekrytering@team8.se.

******************

Team8 är en ledande aktör som erbjuder telefoni- och IT lösningar, tjänster och tillbehör till företag i Norden. Vi hjälper våra kunder att utifrån just sina behov finna
rätt produkt eller tjänst som gör att telefonin samt deras IT fungerar enklare och mer effektivt. De leverantörer vi arbetar med är noga utvalda för att uppfylla de höga krav och förväntningar som våra kunder har. Team8 grundades 2003. På 13 år har vi växt från att ha varit ett okänt bolag till ett välkänt och aktat namn i telekom och IT branschen.

telenor tdc tele2 telia tre

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna direkt i din mailbox.

Tack! Klicka på länken du fått till din mail för att slutföra anmälan!

VI HAR NY ADRESS!